MISIUNE

Misiunea noastră este aceea de a prepara produse de calitate. Calitatea Lemon se referă atât la compoziția rețetelor și a ingredientelor folosite, cât și a serviciilor noastre. Activitatea noastră zilnică este condusă de respectul față de consumatorii noștri.

VIZIUNE

Viziunea noastră este sa fim o companie model, din industria alimentară care pune respectul și grija față de consumator pe primul loc.

VALORI

Din 2018 creștem impreuna. În tot acest timp, ne-am conturat identitatea clară și puternică și am reușit să o exprimăm în valorile Lemon Bistro.
Aceste valori sunt: PASIUNE, CALITATE,  INTEGRITATE, INCREDERE, DISPONIBILITATE pe care ne construim strategia.
PASIUNE:
– suntem pasionati de bucatarie
– suntem pasionati de clientii nostri
– investim timp si energie in ceea ce ne pasioneaza
CALITATE:
– Valoarea fundamentală a firmei Lemon este și va rămâne calitatea.
– Marca Lemon s-a consolidat prin produsele excepționale, având la bază utilizarea de produse de calitate superioară și eliminarea folosorii a aditivilor alimentari.
INTEGRITATE:
– spunem adevarul
– ne respectam promisiunile si angajamentele
– ne respectam valorile oricat de greu ar parea
INCREDERE:
– increderea se castiga in timp si se poate pierde in secunde
– avem incredere in clientii nostri
– pentru a fi de incredere, ne ducem pana la capat responsabilitatile
– nu gresim de 2 ori la fel
– cand gresim ne cerem scuze, multumim si rezolvam cat mai repede problema pentru a recupera increderea pierduta
DISPONIBILITATE:
– fiecare client este unic și are nevoi unice
– investim energie în soluția dedicată clientului
– procedurile sunt făcute să deservească clientul, iar când nu o fac, devenim flexibili
– calitatea serviciilor noastre se vede prin felul în care tratăm excepțiile

CREȘTEM RESPONSABIL

Succesul companiei noastre se datorează într-o mare măsură comunității în care ne desfășurăm activitatea. În semn de recunoștință, Lemon Bistro participă activ ca partener sau sponsor la derularea mai multor proiecte de interes comunitar.